Idag kom mamma hem med min mobil!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Det var någon som hade hittat min bort tappade Ifån och lämnat in den till the coops!
Så nu är jag tillbaka! ;)

Efter skolan gick jag hem till Elin, med henne ofc.
Vi hade det gött och så, Albin var lite vild, haha!
Vid halv 6, tror jag, kom mamma och vi drog till v-by för att checka efter skor.
Vi hittade btw inga igår i Kista, men en mössa blev det!
(Bild på den och allt annat imorgon!)
Men iaf, vi gick direkt till scorett och kollade på CANADA SNOW "uggsen", eller vad man ska säga..?
När jag provade lite och så hittade mamma ett par andra skor jag hade provat igår som var skiiiit snygga och billiga(re)!
Dock hade de inte funnits i 37, som jag skulle ha, förutom i Bromma Blocks(sa dem iaf)!
Men de hade FEL!
För i v-by fanns de, och då broade jag dem med en sula i och då satt de som en smäck!
Efter en stunds besluts ångest valde jag de andra skorna, asså inte CANADA SNOW'isarna utan de andra!!
Så det blev super!! :D
Sen passade vi på att gå till Inter Sport och kolla på vantar, söutade med att mamma stog och provade en svart jacka och jag stog med en skid jacka på mig, hehe!
Det blev ett par vita lovika vantar!
Sen åkte vi och handla och efter det hem, där vi fixade vi med mobilen efter vi hade ätit upp middagen, pannkakor! :)
Hoppas eran dag har varit asum, precis som min!
Kraaam! <3

Kommentera

Publiceras ej